مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 20:402015-04-18حوادث

مرگ پایان فحاشی های جوان 24 ساله


معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ جزییات درگیری منجر به جنایت در منطقه باغ آذری را تشریح کرد و از دستگیری عامل این جنایت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ساعت 18:45 روز 27 فروردین ماه وقوع یک فقره درگیری در منطقه باغ آذری – خیابان رضایی به کلانتری 117 جوادیه اعلام که با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جوانی به نام سعید 26 ساله بر اثر اصابت ضربه ی چاقو مجروح شده که بلافاصله ضمن انجام هماهنگی های لازم این شخص به بیمارستان منتقل اما با وجود انجام اقدامات درمانی فوت کرد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با توجه به دستگیری دو برادر به نام های عبدالله 20 ساله و حبیب 25 ساله توسط کلانتری، تحقیقات از آنها آغاز و هر دو نفر آنها صراحتا به درگیری با مقتول اعتراف کردند.

حبیب در اظهاراتش با عنوان این مطلب که ضربه توسط وی به مقتول وارد شده است، به کارآگاهان گفت: در خانه خواب بودم که متوجه سر و صدا درگیری برادرم با چند نفر در بیرون از خانه شدم؛ بلافاصله چاقویی برداشته و به حمایت از برادرم، با چاقو ضربه ای به مقتول وارد کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ پایان فحاشی های جوان 24 ساله

مرگ پایان فحاشی های جوان 24 ساله