مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 20:402015-04-18اقتصادي

رم در انتظار لغو تحریم ها برای ورود به بازار ایران


'لاپو پیستلی' معاون وزیر خارجه ایتالیا بامثبت خواندن توافق اولیه در لوزان با اشاره به تحریم های غرب علیه ایران گفت: تحریم ها هرگز منجر به متوقف شدن برنامه هسته ای ایران نشد.

- لاپو پیستلی معاون وزیر خارجه ایتالیا بامثبت خواندن توافق اولیه در لوزان با اشاره به تحریم های غرب علیه ایران گفت: تحریم ها هرگز منجر به متوقف شدن برنامه هسته ای ایران نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا)، معاون وزیر خارجه ایتالیا در کنفرانسی در موسسه امور بین المللی IAI در شهر رم با اشاره به تحریم ها و تاثیرات ناشی از آن در مذاکرات هسته ای افزود: تحریم ها در اقتصاد ایران یویژه در صنعت نفت و سرمایه گذاری ها تاثیر داشته اما هرگز نتوانستند برنامه هسته ای را متوقف کنند.

وی با اشاره به توافق لوازان میان ایران و 1+5 گفت: توافق اولیه با ایران در خصوص برنامه هسته ای را می توان پیروزی ابزار دیپلماتیک است که بر پایه عمل اتخاذ شد.

وی افزود: این توافق از نظر استراتژیکی برای آغاز برقراری تعادل جدید در منطقه بسیار مهم بشمار می رود و توافق لوزان نیاز به حمایت و اجرا دارد.

پیستلی ضمن ابراز امیدواری برای نهایی شدن توافقات هسته ای، به فرصت های اقتصادی ناشی از لغو تحریم ها اشاره کرد و گفت: ایران با توافق هسته ای تبدیل به بازار جالبی خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رم در انتظار لغو تحریم ها برای ورود به بازار ایران

رم در انتظار لغو تحریم ها برای ورود به بازار ایران