مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 19:452015-04-18سياسي

شهردار باغستان: خانواده شهدا موجب حفظ انقلاب و ریشه دارتر شدن نظام شدند


حمایت خانواده شهدا از فرزندانشان برای حرکت در مسیر اسلام و به اجرا درآوردن اندیشه های معمار بزرگ انقلاب، موجب حفظ انقلاب و ریشه دارتر شدن نظام بر حق جمهوری اسلامی ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران به نقل از شهرداری باغستان، مسئولان شهرستان شهریار و شهر باغستان از خانواده شهدای این شهر دیدار کردند، در این دیدار یونس سمیع پور اظهار کرد: این بازدید به منظور پاسداشت فداکاری ها و شجاعت های عزیزانی است که با فدا کردن جانشان، انقلاب را در برابر طوفان حملات دشمنان حفظ کردند.

شهردار باغستان ضمن تجلیل از خانواده های این شهدای والامقام، افزود: حمایت این خانواده ها از فرزندانشان برای حرکت در مسیر اسلام و به اجرا درآوردن اندیشه های معمار بزرگ انقلاب، موجب حفظ انقلاب و ریشه دارتر شدن نظام بر حق جمهوری اسلامی ایران شد.

در این دیدارها که از خانوادها ی شهید علی پاچله و پرویز مالک صورت گرفت ، کردی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار، تبارکی معاون اداری و مالی فرمانداری شهریار، سمیع پور شهردار باغستان، خانی رییس و مریم زند عضو شورای اسلامی این شهر، حجت الاسلام والمسلمین سادات رسول امام جمعه باغستان و جمعی دیگر از مسئولان شهری حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار باغستان: خانواده شهدا موجب حفظ انقلاب و ریشه دارتر شدن نظام شدند

شهردار باغستان: خانواده شهدا موجب حفظ انقلاب و ریشه دارتر شدن نظام شدند