مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 18:052015-04-18سياسي

معاون وزیر کشور: 94 سال ماموریت سیاست داخلی است


اگر آموزش فرمانداران صورت نگیرد، فرمانداران و بخشداران بر اساس داشته های خود عمل می کنند که این داشته ها نیاز به تکمیل و روزآمدی دارد تا کارآمدی فرمانداران افزایش یابد.

- معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت در مباحث سیاست خارجی فعالیت های گسترده ای درسالهای 92 و 93 خصوصا در باب مذاکرات هسته ای انجام داد که این سیاستها به درستی و مطلوب انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد حسین مقیمی روز شنبه در گردهمایی مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری در محل استانداری خوزستان افزود: وزارت خارجه ماموریت خود را در چارچوب سیاست های نظام جمهوری اسلامی با رعایت منافع ملی به خوبی اجرا کرد و امسال سال سیاست داخلی است.

مقیمی افزود: سال 94 با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، برای کشور بسیار مهم است.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: سال 94 سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت نامگذاری شده است و این گردهمایی به منظور یافتن راهکارهای عملی برای ایجاد همدلی و هم زبانی بیشتر درجامعه برگزار شده است.

مقیمی بیان کرد: در زمان برگزاری انتخابات مردم بسیار گرم و صمیمی وارد صحنه می شوند اما پس از انتخابات بعضی مواقع متوجه می شویم که فاصله ها بیشتر می شود و واگرایی خود را نشان می دهد در حالی که باید به انتخابات به عنوان موضوعی که همدلی و همزبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کشور: 94 سال ماموریت سیاست داخلی است

معاون وزیر کشور: 94 سال ماموریت سیاست داخلی است