مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 15:002015-04-18سياسي

سرپرست آمادگاه آبیک: نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی بی بدیل بوده است


سرپرست آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک گفت: ارتش جمهوری اسلامی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی ایفا کرد و در دوران هشت سال دفاع مقدس 48 هزار شهید و 270 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

- " از آبیک، محسن نظری پیش از ظهر امروز در مراسم رژه گرامیداشت روز ارتش شهرستان آبیک اظهار کرد: در زمان رژیم پهلوی و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تجهیزات نظامی ژاندارم آن زمان با پشتیبانی آمریکا برای حمایت از هم پیمانان ناتو صورت گرفته بود.

وی افزود: زمانی که آمریکا احساس کرد منطقه خاورمیانه منبع انرژی است و ممکن است مورد تعرض ابرقدرت های شهر واقع شود ایران را به تجهیزات نظامی مجهز و نیروهای خود را در خلیج فارس مستقر کرد.

این مسئول ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ارتش با تجهیزات نظامی که داشت، اسلحه را زمین گذاشت و هماهنگ و هم سو با مردم به میدان آمد و پس از روحانیت و مردم نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد.

سرپرست آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دوم اسفندماه سال 57 منافقان و ضدانقلاب در کردستان، گنبد و آذربایجان شورش کردند که شهید صیاد شیرازی به امام راحل پیشنهاد تشکیل دولت موقت را داد و ارتش وارد عمل شد و مرزهای غربی را بست و شورشیان مناطق یاد شده را ساقط و سرکوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست آمادگاه آبیک: نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی بی بدیل بوده است

سرپرست آمادگاه آبیک: نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی بی بدیل بوده است