مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 13:452015-04-18پزشكي

کمبود منبع مالی؛ علت اجرایی نشدن قانون


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری جزو اولویت های وزارت بهداشت نیست، گفت: این قانون منبع مالی مشخصی ندارد و تا زمان تامین اعتبارات امکان اجرای آن وجود ندارد.

شهلا میرگلوی بیات در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، درباره اجرا نشدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، افزود: با توجه به اینکه قانون مذکور در سال 86 به تصویب رسید اما همچنان شاهد بلاتکلیفی در اجرای این قانون هستیم چراکه مسئولان وزارت بهداشت هنوز تصمیمی برای اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری اتخاذ نکرده اند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با وجود آنکه تعرفه گذاری خدمات پرستاری قانون 7 ساله است اما هنوز اجرایی نشده که علت اصلی اجرا نشدن آن نیز نبود منابع مالی است؛ اگرچه مجلس اعتبارات خوبی برای حوزه سلامت در بودجه 93 و 94 درنظر گرفت که باید این اعتبارات در محل خود هزینه شود اما متاسفانه باید اذعان داشت که حوزه بهداشت و درمان به جهت وجود معضلات فراوان، نیازمند اعتباراتی بیش از این ها است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، تصریح کرد: زمانی که قانونی مصوب می شود باید منابع مالی آن نیز دیده شود و باید براساس ظرفیت وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود منبع مالی؛ علت اجرایی نشدن قانون

کمبود منبع مالی؛ علت اجرایی نشدن قانون