مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 12:002015-04-18سياسي

حجت الاسلام واعظ موسوی: این جمله که زن باید دوشادوش مرد کار کند اشتباه است


کارشناس مسائل خانواده با بیان اینکه زن باید زن باشد و کارهای زنانه انجام دهد و با ظرافت دل همسر خود را به دست آورد و نباید رفتارهای او مردانه باشد، - گفت: این جمله که زن باید دوشادوش مرد کار کند اشتباه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" حجت الاسلام واعظ موسوی شب گذشته در هجدهمین دوره ملی همسفر تا بهشت در جمع زوجین دانشجو در حرم مطهر رضوی با استناد به سخن امام خمینی (ره) باید قوام خانواده براحساس، محبت و عواطف باشد گفت: ما سه نوع خانواده غیرمنطقی(در آن دائماً دعوا)، منطقی(ابتدا با یکدیگر بحث می کنند آخرش به دعوا ختم می شود) و عاطفی داریم.

وی افزود: متاسفانه خانواده امروز جامعه ما شکننده است به دلیل اینکه جمعیت خانواده امروز کم می باشد و فرزندان پرتوقع تربیت شده اند.

این مشاوره خانواده در ادامه با اشاره بر اینکه زن و شوهر باید در زندگی کرامت داشته باشند، تصریح کرد: زن و شهر باید در زندگی تدبیر و مهارت هم حسی داشته باشندکه این موارد کاربرد زیادی در زندگی دارد، درک کردن حس همسر و تایید آن کاربرد زیادی در زندگی دارد.

حجت السلام واعظ موسوی با اشاره به اینکه زوجین نباید صراحت لهجه داشته باشند، گفت: در زندگی باید کرامت داشته باشید، نسل سوم درس خوانده و تربیت تحصیلی شده؛ اما متاسفانه برخی از آنان تربیت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام واعظ موسوی: این جمله که زن باید دوشادوش مرد کار کند اشتباه است

حجت الاسلام واعظ موسوی: این جمله که زن باید دوشادوش مرد کار کند اشتباه است