موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 11:302015-04-18فرهنگي

پابلو گالدو نوازنده اسپانیایی: علاقه جوانان ایرانی به موسیقی کلاسیک مرا شگفت زده کرد


پابلو گالدو نوازنده اسپانیایی که با دعوت سفارت اسپانیا در تهران در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت اجرا در ایران را یکی از بهترین تجربه های خودش دانست و گفت: - "، پابلو گالدو نوازنده اسپانیایی پیانو که سابقه اجرای کنسرت در 26 کشور جهان را داشت روز 26 فروردین نخستین اجرای موسیقی در ایران را تجربه کرد.

گالدو که با دعوت سفارت اسپانیا در تهران و با همکاری بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت اجرای رسیتال پیانو در ایران را یکی از بهترین تجربه های خودش دانسته و تصریح کرد هرگز انتظار چنین استقبالی را از جوانان ایرانی نداشته است.

پابلو گالدو در پایان اجرای رسیتال پیانو گفت: این نخستین سفر من به ایران بود و باید بگویم از لحظه ورودم به ایران عاشق این کشور شدم.

پیش از این تصور کاملی از ایران نداشتم اما می دانستم در خاورمیانه ایران یک کشور کهن و صاحب نام خصوصا در زمینه فرهنگ و هنر است.

برخورد مردم ایران با میهمانان خارجی بسیار گرم و با محبت است که این برای من یکی از بهترین نکات سفر بود.

نوازنده اسپانیایی در مورد اجرای رسیتال پیانو در فرهنگسرای نیاوران گفت: یک اجرای بسیار خوب را پشت سر گذاشتم و باید از همه کسانی که در این اجرا همکاری داشتند تشکر کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پابلو گالدو نوازنده اسپانیایی: علاقه جوانان ایرانی به موسیقی کلاسیک مرا شگفت زده کرد

پابلو گالدو نوازنده اسپانیایی: علاقه جوانان ایرانی به موسیقی کلاسیک مرا شگفت زده کرد