مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 11:002015-04-18دانش

آخرین اخبار از وضعیت مسمومیت های مشکوک در دهدشت، گچساران و چرام


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از آخرین وضعیت افرادی که در دهدشت، گچساران و چرام به صورت مشکوکی مسموم شده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از یاسوج،" رضا چمن، دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مسمومیت های اخیر در شهرهای دهدشت، گچساران و چرام، از بهبودی وضع سلامت شش نفر از افراد مسموم خبر داد و گفت: از 9 نفر مسموم شده در شهرهای دهدشت و گچساران، فقط سه نفر در بیمارستان بستری هستند که حال عمومیشان خوب است و 6 نفر دیگر از بیمارستان مرخص شده اند.

وی با اشاره به وضعیت سلامت افراد بستری شده بیان داشت: از سه نفری که هنوز در بیمارستان بستری هستند، یک نفر کودک زیر سه سال است که به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج اعزام شده و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: وضع عمومی این کودک هم رو به بهبود است و از بخش مراقبت های ویژه به بخش اطفال منتقل شد.

چمن به مسمومیت های جدید در حرم بی بی حکیمه (ع) در شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت: سه نفر از زائران مسموم شده در بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری هستند و حال عمومی آنها خوب گزارش شد.

وی به علل مسمومیت های اخیر در سه شهرستان استان اشاره کرد و گفت: مسمومیت همه افراد سه شهرستان در اثر استفاده از شربتی بود که به بهانه نذری توسط افراد خاصی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از وضعیت مسمومیت های مشکوک در دهدشت، گچساران و چرام

آخرین اخبار از وضعیت مسمومیت های مشکوک در دهدشت، گچساران و چرام