مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 10:302015-04-18سياسي

ماموریت سه گانه لاریجانی به کمیسیون صنایع


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ماموریتی که به زودی توسط رییس مجلس شورای اسلامی به این کمیسیون برای بررسی وضعیت صنایع کوچک و متوسط، مشکلات صنعت خودروسازی و بررسی وضعیت معادن فولاد، مس و آلومینیوم ابلاغ خواهد شد، خبر داد.

محمد سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: در دیدار نوروزی کمیسیون صنایع و معادن با رییس مجلس شورای اسلامی مباحث مختلفی در خصوص مشکلات مربوط به حوزه تولید و صنعت کشور مطرح شد و در همان جلسه قرار شد چند کار اساسی در سال جاری انجام دهیم.

نماینده مردم تهران در مجلس آسیب شناسی صنایع کوچک و متوسط را اولین ماموریت لاریجانی به کمیسیون متبوعش عنوان کرد و افزود: بیش از 92 هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط در سراسر کشور با مشکلات و گرفتاری های زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات تجهیزاتی موجب شده است برخی از آنها با ظرفیت کمتر از 50 درصد و برخی دیگر با ظرفیت کمتر از 70 درصد فعال باشند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار شد کمیسیون صنایع و معادن با کمک صنعتگران کشور و مشکلات صنایع کوچک و بزرگ متمرکز شود و گزارش جامعی را تقدیم مجلس شورای اسلامی کند تا تصمیم گیری مناسبی در مجلس شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت سه گانه لاریجانی به کمیسیون صنایع

ماموریت سه گانه لاریجانی به کمیسیون صنایع