مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 10:202015-04-18اقتصادي

کسی به فکر دیوار کوتاه مستاجرین نیست


هر ساله با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات پیش بینی ها در خصوص میزان افزایش نرخ اجاره بها شدت یافته و مسئولین در این حوزه اغلب با این وعده که افزایش قیمت ها جزیی و یا تغییری نخواهد یافت ، - مستاجرین را دلداری می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآریا اما واقعیت این است که این وعده ها هیچ گاه عملی نشده و با افزایش تقاضا در بازار اجاره بها ، قیمت ها بدون هیچ قاعده ای بر اساس خواست صاحبخانه ها و مشاورین املاک روند صعودی در پیش می گیرند.

هر چند طی این سال ها از تدوین راهکار و چارچوبی معین برای افزایش میزان نرخ اجاره بها سخن به میان آمده ولی متاسفانه تاکنون مسئولین و سیاست گذاران حوزه مسکن برنامه مشخصی برای قاعده مند کردن قیمت ها در این بازار نداشته و این مستاجرین هستند که باید به ساز قیمت ها برقص اند.

این روز ها نیز در آستانه فصل جابجایی ها پیش بینی ها در خصوص وضعیت بازار اجاره بها گرم شده و طبق معمول مسئولینی که فقط در گفتار دغدغه مسکن دارند با در پیش گرفتن سیاست اظهارات امیدوار کننده سعی می کنند بازار را به لحاظ جو روانی کنترل کنند.

عدم افزایش قیمت اجاره بها واقعیت دارد؟رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران در تازه ترین اظهارات خود در خصوص میزان افزایش نرخ اجاره بها در سال جاری گفته است: شاخص تعیین اجاره بها ، ارزش ملک است و با توجه به رکود در بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی به فکر دیوار کوتاه مستاجرین نیست

کسی به فکر دیوار کوتاه مستاجرین نیست