مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 10:152015-04-18اقتصادي

فارس گزارش می دهد حراج علم با پایان نامه فروشی


پایان نامه فروشی سبب می شود که مدرک دانشگاهی ما بی اعتبار شود و اعتماد به مدرک دانشگاهی از بین برود به خصوص در کشور ما که بنیان اشتغال و کسب و کار و درآمد براساس مدرک دانشگاهی استوار است.

- " از تبریز، درس خواندن در بهترین مداس غیرانتفاعی از ابتدایی تا پیش دانشگاهی، ثبت نام در کلاس خصوصی اساتید طراح سئوالات کنکور و خرید مدارک دانشگاهی تا درجه دکتری از جمله کارهایی است که ثروت می تواند در جامعه ما انجام دهد.

ابتدایی که بودیم موضوع انشای علم بهتر است یا ثروت یکی از مهم ترین موضوعات انشای کلاسی این مقطع بود و باید در آخر انشاء به این نتیجه می رسیدیم که صدالبته علم بهتر است که با علم می توان به همه چیز از جمله ثروت دست یافت.

شاید آن زمان واقعیت هم همین طور بود؛ اما امروز دیگر نمی توانیم با قاطعیت بگوییم کدام بهتر است چرا که دیگر نمی توان تنها با تکیه بر علم به راحتی ثروت کسب کرد.

اما ثروت چه کارها که نمی تواند بکند؛ درس خواندن در بهترین مداس غیرانتفاعی از ابتدایی تا پیش دانشگاهی، ثبت نام در کلاس خصوصی اساتید طراح سئوالات کنکور، استخدام فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاهی در شرکت به ارث رسیده از پدر و ارائه حقوق چندرغازی به آنها و در نهایت خرید پایان نامه و مدارک دانشگاهی حتی تا درجه دکتری از جمله کارهایی است که ثروت به تنهایی قاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد حراج علم با پایان نامه فروشی

فارس گزارش می دهد حراج علم با پایان نامه فروشی