مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 09:452015-04-18ورزشي

زد و خورد و پرتاب ترقه در مسابقه هندبال


لیگ هندبال کشور تحت تاثیر اتفاق زشتی که در یکی از دیدارها افتاد، قرار دارد و این در حالی است که اماکن ورزشی اخیراً شاهد رویدادهای مشابهی بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، هفته هفدهم لیگ برتر هندبال روز گذشته (جمعه) در حالی با برگزاری 3 دیدار آغاز شد که دیدار سنگ آهن بافق یزد و ثامن الحجج سبزوار به دلیل بی انضباطی تماشاگران بافق نیمه تمام ماند و نتیجه دیدار از سوی کمیته انضباطی اعلام خواهد شد.

این بازی در حالی که در نیمه اول با نتیجه 17 بر 12 به سود تیم سبزوار به پایان رسیده بود به دلیل پرتاب ترقه داخل زمین از سوی تماشاگران و ترک زمین توسط داوران نیمه تمام ماند.

مسئولان برگزاری مسابقه پس از پرتاب ترقه از سوی تماشاگران ابتدا تصمیم گرفتند که این دیدار را بدون حضور تماشاگران ادامه دهند اما بعد از مشورت قرار شد بازی نیمه تمام اعلام شود و کمیته انضباطی حواشی پیش آمده را پیگیری کند.

این اتفاقات و حواشی در حالی در لیگ برتر هندبال به وجود آمد که این رشته این روزها به تازگی رنگ آرامش را به خود دیده و پس از مدت ها حاشیه در تیم ملی و فدراسیون این روزها خود را دوباره پیدا می کند و مطمئنا این اتفاقات می تواند دوباره هندبال را روزهای ناخوش گذشته باز گرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زد و خورد و پرتاب ترقه در مسابقه هندبال

زد و خورد و پرتاب ترقه در مسابقه هندبال