مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 08:202015-04-18ورزشي

فینالیست های لیگ برتر والیبال نشسته مشخص شدند


با برگزاری دیدارهای دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال نشسته به میزبانی ارومیه و تبریز چهره تیم های فینالیست مشخص شد.

- "، دیدارهای دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال نشسته به میزبانی شهرهای ارومیه و تبریز برگزار شد و با معرفی تیم های راه یافته به فینال به پایان رسید.

در تبریز، گسترش فولاد موفق شد با نتیجه 3 بر صفر روان کارهای گنبد را شکست دهد و به عنوان فینالیست به مسابقه پایانی راه پیدا کند.

ثامن الحجج سبزوار و شهرداری ارومیه نیز در سبزوار با هم روبرو شدند که در پایان ثامن الحجج سبزوار موفق شد با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را مغلوب کرده و راهی فینال شود.

رقابت پایانی لیگ برتر سال 93 برای تعیین قهرمان، پنجشنبه، سوم اردیبهشت ماه به میزبانی سبزوار و بین تیم های گسترش فولاد تبریز و ثامن الحجج سبزوار برگزار خواهد شد.

دیدار رده بندی نیز در همین روز بین تیم های روان کارهای گنبد و شهرداری ارومیه انجام می شود.

انتهای پیام/م دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد با توجه به جابجایی سرورها، ممکن است فرایند انتقال و تأیید نظرات شما با تأخیر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینالیست های لیگ برتر والیبال نشسته مشخص شدند

فینالیست های لیگ برتر والیبال نشسته مشخص شدند