مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 فروردین 1394 ساعت 08:152015-04-18اقتصادي

دو برابر شدن ظرفیت راه آهن با هزینه 100 میلیون دلاری


وزیر راه و شهرسازی از احداث 1000 کیلومتر آزادراه با سرمایه گذاری جدید و مصوبات هیأت وزیران در سال گذشته در این خصوص خبر داد و گفت: به هدف افزایش بهره وری ظرفیت راه آهن با هزینه 100 میلیون دلاری به دو برابر افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو" ، عباس آخوندی در نشست اعضای کمیسیون عمران مجلس در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تاکید بر کیفیت اجرای پروژه ها، گفت: همواره در برنامه های مجلس بر تحقق سه درصدی رشد از طریق بهره وری مورد تأکید قرار گرفته است که هدف از آن استفاده بهینه از امکانات موجود است.

آخوندی تصریح کرد: سیستم کنترل اتوماتیک قطارها در حال حاضر در مسیر هزار کیلومتری تهران مشهد اجرا شده است و در 14 ماه آینده تمام خطوط ریلی به این سیستم مجهز می شود که به این ترتیب با هزینه 100 میلیون دلاری ظرفیت راه آهن 100 درصد افزایش می یابد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در بخش مسکن و شهرسازی با برنامه ریزی صورت گرفته از سوداگری و سفته بازی جلوگیری می شود و جلوی سوء استفاده عده ای از فرصت طلب ها را خواهد گرفت.

آخوندی در ادامه سخنانش با اشاره به بازدید نمایندگان عضو کمیسیون عمران مجلس از مرکز مدیریت راه ها گفت: در زمان پیروزی انقلاب یک میلیون و 200 هزار خودرو وجود داشته است که الان به 17 میلیون خودرو رسیده است و پیش بینی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو برابر شدن ظرفیت راه آهن با هزینه 100 میلیون دلاری

دو برابر شدن ظرفیت راه آهن با هزینه 100 میلیون دلاری