مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 فروردین 1394 ساعت 12:252015-04-02سياسي

وزیر خارجه ایران: بیانیه مشترک یک بیانیه مطبوعاتی خواهد بود


محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیش از شروع مذاکرات هسته ای در باره آخرین نتایج مذاکرات انجام شده گفت: کل راه حل ها را مرور کردیم,این راه حل را بصورت محورهای کلی که باید از امروز تا 10تیر مورد توافق قرار بگیرد و به توافق نهایی ختم بشود ,مورد بررسی قرار گرفته و الان اعضای 5+1 مشغول صحبت هستند که ببینیم چکار می کنند.

وزیرخارجه در پاسخ به این سوال خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیما به لوزان که ایا امروز بیانیه مشترک صادر می شود ,گفت:بیانیه یک بیانیه مطبوعاتی خواهد بود که قرار است دوستانمان رویش کار کنند.

وی افزود: هنوز معلوم نیست به خاطر اینکه هنوز نیاز هست که بین گروه 5+1 و بین اعضای طرف های مقابل یک صحبت هایی بشود و ما هنوز از ان صحبت ها خبر نداریم و نیاز است امروز صبح این صبحت ها انجام شود.

ظریف گفت :امروز یک بیانیه مشترکی اگر توافق در مورد راه حل ها بجایی برسد , توسط خانم موگرینی بنمایندگی از طرف گروه و بنده ارائه بشود و بعد کار تدوین توافق نهایی شروع می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اختلافات بین اعضای گروه 5+1 کمتر شده است ,گفت: گروه 5+1 و اتحادیه اروپا شش کشور و یک سازمان منطقه ای بزرگ هستند که هم منافع متفاوت دارند و هم دیدگاههای متفاوت دارند و خوب کار بسیار دشواری است از یک طرف مذاکره کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه ایران: بیانیه مشترک یک بیانیه مطبوعاتی خواهد بود

وزیر خارجه ایران: بیانیه مشترک یک بیانیه مطبوعاتی خواهد بود