مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 فروردین 1394 ساعت 12:202015-04-02سياسي

دو مرحله ای شدن توافقات یعنی رفتن دست ملت ایران زیر ساطور غرب


مسئول سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دو مرحله ای شدن توافقات چیزی جز دست این ملت نیست که به زیر ساطور خونین غرب قرار داده می شود.

- حسین زینلیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، در خصوص توافقات اخیر صورت گرفته گفت: تیم مذاکره کننده به عنوان نمایندگان فرزندان ایران باید نسبت به خط قرمزهایی که توسط کارشناسان و متخصصان ارائه شده و منافع ملی را در نظر گرفته اند و حداقل خط قرمزهای ما را در این مذاکرات پیش بینی کرده اند که بارها نیز توسط رهبر انقلاب این خط قرمزها اعلام شده آن را رعایت نموده و نسبت به رسیدن به حقوق اولیه این ملت گام های اساسی را بردارند.

مسئول واحد سیاسی اتحاد جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دو مرحله ای شدن توافقات چیزی جز دست این ملت نیست که به زیر ساطور خونین غرب قرار و در هر موقع امکان ضایع شدن حقوق ملت وجود دارد ما باید در این مذاکرات این نکته را فراموش نکنیم که آنها به عنوان یک دشمن دیرینه به ما نگاه می کنند و حتی اگر ما در پشت میز مذاکره با آنها نشسته ایم باید آن دید را داشته و از منافع ملت دفاع کنیم.

وی ادامه داد: سرکشی های بیش از حد صنایع موشکی و صنایع هسته ای شاید برای اعتماد سازی کفایت کند ولی به طور قطع با خباثت ها و نیرنگ های استکبار جهانی و درست اندرکاران آنها در منطقه امکان لطیفه چی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مرحله ای شدن توافقات یعنی رفتن دست ملت ایران زیر ساطور غرب

دو مرحله ای شدن توافقات یعنی رفتن دست ملت ایران زیر ساطور غرب