مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 فروردین 1394 ساعت 05:002015-04-02سياسي

دستگاه های دولتی در تحقق بخشیدن به شعار سال 93 نمره شان پایین است


نهادهای مسئول عرصه فرهنگی گاهی طوری عمل می کنند که انگار نمی دانند در یک جنگ نرم به سر می بریم - میرلوحی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی دانشجو در رابطه با شعار سال 93 که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیده شده بود بیان داشت: هر چند که در مقام سخن از فرمایشات مقام معظم رهبری استقبال شد اما متأسفانه آن طور که باید در ورطه عمل پیگیری های لازم صورت نگرفت و مسئولین به وظیفه خود به درستی عمل نکردند.

وی با بیان این مطلب که در پاسخ به خواسته رهبری لبیک شایسته ای داده نشد اظهار داشت: همه افراد که خود را نیز از آن ها جدا نمی دانم به عنوان یک قشر فرهنگی و دانشگاهی و مسجدی به مسئولیت های خود در برابر عملی کردن شعار سال کوتاهی کردیم.

وی تأکید کرد: این همه رهبر گرانقدرمان درباره اقتصاد مقاومتی فریاد زدند اما عملا در راستای اقتصاد مقاومتی هم قدمی برداشته نشد، و در این میان از همه بدتر دستگاه های دولتی بودند که حتی خودشان در مصرف های عادی از جمله گاز و برق و آب اسراف کرده و صرفه جویی نداشتند.

این استاد دانشگاه اضافه داشت: همایش ها و سخنرانی های بیهوده و بی ثمر و مقالات تکراری از جمله فعالیت هایی بود که به ظاهر در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال انجام می دادند و هیچ گونه نتیجه و خروجی نیز در برنداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دولتی در تحقق بخشیدن به شعار سال 93 نمره شان پایین است

دستگاه های دولتی در تحقق بخشیدن به شعار سال 93 نمره شان پایین است