مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 فروردین 1394 ساعت 04:302015-04-02سياسي

درخواست رییس سازمان محیط زیست از مردم در روز طبیعت


رییس سازمان حفاظت محیط زیست از هموطنان خواست به منظور بهره مندی از محیط زیستی زیبا، سالم و بانشاط در پاسداشت طبیعت کوشا باشند و تخلفات زیست محیطی را به سامانه 1540 این سازمان گزارش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان محیط زیست، معصومه ابتکار با تبریک سال نو و تجدید حیات طبیعت به هموطنان، اظهار داشت: احترام به محیط زیست، احترام به خالق یکتا و احترام به زندگی است و تخریب آن خیانت در امانت و ظلم به نسل های آینده است.

وی با اشاره به دیدار دست اندرکاران حوزه محیط زیست با رهبر معظم انقلاب در اسفند ماه سال گذشته، افزود: توجه راهبردی ایشان به مباحث محیط زیست اتفاق کم نظیری بود که نشان داد ایشان نگاه جامعی به همه ابعاد محیط زیست دارند و محیط زیست را یک مسأله ملی می دانند که همه قوا در حفظ آن مسئولیت دارند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ابراز امیدواری کرد که دستگاه های اجرایی مرتبط با محیط زیست، هماهنگی و همراهی بیشتری داشته باشند.

ابتکار سپس به نقش مردم در حفظ محیط زیست تاکید کرد و با اشاره به فرا رسیدن 13 نوروز روز انس با طبیعت، افزود: مسافران با همت و تلاش خود ضمن بهره مندی از این موهبت های الهی و ارزش های خدادادی با رعایت اخلاق طبیعت گردی و به کار بستن توصیه های زیست محیطی، در حفظ و حراست طبیعت و محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس سازمان محیط زیست از مردم در روز طبیعت

درخواست رییس سازمان محیط زیست از مردم در روز طبیعت