مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 فروردین 1394 ساعت 04:002015-04-02اجتماعي

سبزه نوروزی روی خودروها نگذارید


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در آستانه سیزدهم فروردین روز انس با طبیعت، شهروندان را به رعایت نکات زیست محیطی دعوت کرد.

محمدهادی حیدرزاده گفت: بی تردید یکی از اهداف نامگذاری این روز، استفاده بهینه مردم از مواهب طبیعی در کنار توجه به حفظ بنیانهای زیست محیطی است.

وی با اشاره به این که مردم نسبت به مقوله محیط زیست حساس تر و آگاه تر شده اند، اظهار کرد: اگرچه حفظ محیط زیست و نظارت برآن وظیفه اصلی دولت هاست اما مردم هم به درجاتی می توانند سهمی در جلوگیری تخریب زیاده از حد طبیعت و محیط زیست داشته باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان این که رفتار ما همه نسبت به محیط زیست باید متعهدانه، مسئولانه و اخلاق مدارانه باشد تصریح کرد: رفتار ما نسبت به طبیعت، محیط زیست و قانونمندی های زیست محیطی باید با کمال احترام باشد و همگی باید در محدوده اختیارات و حریم زندگی، خود را مسئول رعایت و حفظ محیط زیست بدانیم.

وی ادامه داد: طبعاً کسانی که به این درجه از حساسیت و وظیفه شناسی می رسند، دیگران را هم تشویق و ترغیت خواهد کرد مانند خودشان به محیط پیرامونی حساس باشند و اخلاق محیط زیستی را رعایت کنند.

حیدرزاده با اشاره به اینکه مردم در کشور ما بر اساس یک سنت دیرینه در روز 13 فروردین به دامن طبیعت می روند افزود: این روز به نام روز انس با طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبزه نوروزی روی خودروها نگذارید

سبزه نوروزی روی خودروها نگذارید