مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 فروردین 1394 ساعت 17:052015-04-01حوادث

موادمخدر و ناهنجاری های اجتماعی اولویت پلیس


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: برخورد قاطع با قاچاق مواد مخدر و ناهنجاری های اجتماعی از اولویت های کاری نیروی انتظامی در سال جاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: برخورد و جمع آوری معتادان متظاهر و پرخطر و مواد فروشان عمده و خرد و تقویت قرارگاه مبارزه با سرقت از دیگر رویکردهای فعالیت نیروی انتظامی در سال 94 ترسیم شده است.

وی گفت: تشدید اقدامات مراقبتی و کنترلی و تکمیل انسداد مرزها و رفع کمبودهای مرزی با هماهنگی وزارت کشور امسال به طور جدی پیگیری می شود.

وی با اشاره به کاهش سرقت های مسلحانه از بانک های کشور در سال های اخیر اظهار کرد: از متصدیان و دست اندرکاران بانک های دولتی و خصوصی خواسته شده است با افزایش اقدامات مراقبتی و امنیتی، زمینه بروز این سرقت ها را کاهش دهند.

سردار اشتری با اشاره به نامگذاری سالجاری به سال دولت و ملت، هم دلی و همزبانی توسط رهبر معظم انقلاب گفت: اعتماد مردم به نیروی انتظامی مهمترین سرمایه این نهاد است و پلیس در انجام فعالیت های خود سعی می کند بیش از پیش این اعتماد را افزایش دهد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: پلیس مجموعه ای است که با ارتباط با مردم ماموریت های خود را پیش می برد و جامعه محوری مهمترین خصوصیت فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موادمخدر و ناهنجاری های اجتماعی اولویت پلیس

موادمخدر و ناهنجاری های اجتماعی اولویت پلیس