مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 فروردین 1394 ساعت 07:452015-04-01حوادث

بایدها و نبایدهای ترافیکی پلیس برای سیزده به در


جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس برای سیزده به در از برخورد با تخلفات حادثه ساز و تخلفات رانندگی منجر به ایجاد ترافیک سنگین در معابر خبر داد.

- عابدی با بیان اینکه متاسفانه دیده شده که در روز 13 به در برخی از شهروندان با سوارشدن بر قسمت بار وانت ها و کامیون ها به پارک ها و فضای سبز می روند اظهار کرد: قطعا ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت مواجه شدن با چنین تخلفی با آن برخورد خواهند کرد و این کار تنها به منظور حفظ ایمنی و سلامت سرنشینان انجام می شود چرا که در گذشته موارد متعددی از تصادفات حادثه ساز در این خصوص وجود داشته است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از تخلفاتی که پلیس با آن برخورد خواهد کرد توقف در حاشیه بزرگراه ها، مناطق ممنوع و نیز پارک دوبل در محدود معابر و بزرگراه هاست که در صورت رویت این موضوع نیز ماموران حتما به اعمال قانون خودروهای متخلف و حتی انتقال آن ها به پارکینگ از طریق جرثقیل اقدام خواهند کرد.

عابدی افزود: متاسفانه در سال های گذشته دیده شده که برخی از رانندگان در حاشیه رمپ و لوپ ها اقدام به تخلف کرده اند که با این موضوع نیز برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه با هر تخلفی که منجر به مشکل ترافیکی در سطح معابر و بزرگراه ها شود و ایمنی و سلامت شهروندان را به خطر بیندازد، خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدها و نبایدهای ترافیکی پلیس برای سیزده به در

بایدها و نبایدهای ترافیکی پلیس برای سیزده به در