مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 فروردین 1394 ساعت 15:202015-03-31اقتصادي

نقشه های وزیر برای مسکن در سال 94‎


وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وجود بخش عمده تخلفات مسکن در حوزه پیش فروش، خبر از ابلاغ تشکیل حساب های امانی نزد بانکها برای واریز وجه پیش فروش و نظارت بانکها بر پیشرفت ساخت و سازها داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وجود بخش عمده تخلفات مسکن در حوزه پیش فروش، خبر از ابلاغ تشکیل حساب های امانی نزد بانکها برای واریز وجه پیش فروش و نظارت بانکها بر پیشرفت ساخت و سازها داد.

در برنامه گفتگوی ویژه خبری دوشنبه شب شبکه دو سیما، عباس آخوندی درباره موضوع مسکن با بیان این که براساس آیین نامه ای که به تصویب هیئت وزیران رسیده ، همه مراحل پیش فروش تعیین تکلیف شده است گفت: بخش عمده تخلفات در حوزه پیش فروش مسکن بوده چرا که افراد خانه ها را پیش فروش می کردند ولی برخی سازنده ها به تعهدات عمل نمی کردند و خریدار خسارت می دید.

وی نکته بسیار مهم را محل پول پیش خرید دانست و افزود: الگویی که ما پیش بینی کردیم که در اکثر کشورهای دنیا هم انجام می شود، یک حساب امانی در نزد بانک است که با گشایش آن، پول پیش خرید در این حساب قرار می گیرد و بانک باید بر ساخت و ساز به عنوان امین خریدار نظارت کند و براساس پیشرفت کار پرداخت ها را به تدریج انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه های وزیر برای مسکن در سال 94‎

نقشه های وزیر برای مسکن در سال 94‎