مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 فروردین 1394 ساعت 14:252015-03-31اجتماعي

بهترین زمان بازگشت از سفرهای نوروزی


رییس پلیس راهور ناجا از مسافران نوروزی خواست زمان بازگشت خود از سفر را مدیریت کرده و از امروز نسبت به بازگشت از سفر اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار اسکندر مومنی با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور اظهار کرد: در حال حاضر در استان های نیمه ی شمالی ، شمال غرب و شمال شرق کشور شاهد بارش باران و نیز بارش برف در ارتفاعات هستیم از این رو جاده ها لغزنده است و می بایست رانندگان هنگام تردد از این مسیرها قوانین و مقررات مربوط به رانندگی در چنین شرایطی را رعایت کرده و حتما ضمن پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز فاصله طولی مناسبی را نیز با خودروی مقابل اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه از ساعاتی دیگر برای آغاز موج بازگشت سفرهای نوروزی در بزرگترین عملیات ترافیکی سال آماده می شویم اظهار کرد: هم اکنون در برخی از محورها شاهد ترافیک پرحجم هستیم و در محورهای شمالی نیز عمدتا ترافیک نیمه سنگین است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه موج بازگشت از سفرهای نوروزی در حال شکل گیری است اضافه کرد: نکته قابل توجهی که رانندگان باید حتما آن را مدنظر قرار دهند مدیریت زمان بازگشت از سفر است.

از رانندگان می خواهم که بازگشت خود از سفر را به روز و ساعت پایانی تعطیلات موکول نکرده و از همین امروز نسبت به بازگشت از سفر اقدام کنند تا روز ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین زمان بازگشت از سفرهای نوروزی

بهترین زمان بازگشت از سفرهای نوروزی