مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 فروردین 1394 ساعت 13:502015-03-31سياسي

نیروهای مسلح در صورت تهدید عملی دشمنان طومار حیات متجاوزان را در هم می پیچند


ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای تاکید کرد: نیروهای مسلح در صورت تهدید عملی دشمنان طومار حیات متجاوزین در منطقه را در هم می پیچند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ستادکل نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت یوم الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در بخشی از آن آمده است: نظام جمهوری اسلامی به مدد الهی و به یمن برخورداری از حمایت و همراهی ملتی بیدار، مجاهد و شجاع توانسته است در یکی از پیچیده ترین مقطع تاریخ بشری، پیام شکستن حصارهای استبداد و اسکتبار و مقهور شدن قدرت های شیطانی برابر اراده ملت های حق طلب و عدالت خواه را جهانگیر سازد.

این بیانیه نظام مبتنی بر ولایت فقیه و مردم سالاری دینی را به مثابه الگویی راستین و کارآمد برای اداره سعادتمندانه جوامع اسلامی معرفی و با تأکید بر ناکامی و شکست دائمی استکبار جهانی برابر اقتدار، استحکام و حقانیت جمهوری اسلامی ایران، افزوده است: پیام انقلاب و نظام اسلامی که ترجمانی از اسلام ناب محمدی است با شتاب حیرت انگیز خود در حال درنوردیدن جغرافیای تحت استیلای نظام سلطه است به گونه ای که اتاق های فکر و مراکز راهبردی غرب امروز بزرگترین چالش و مانع قدرتهای اسکتباری و مکتب لیبرال دموکراسی را مکتبی می دانند که امام خمینی(ره) و جانشین شایسته و با صلابتش امام خامنه ای 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح در صورت تهدید عملی دشمنان طومار حیات متجاوزان را در هم می پیچند

نیروهای مسلح در صورت تهدید عملی دشمنان طومار حیات متجاوزان را در هم می پیچند