مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 فروردین 1394 ساعت 13:252015-03-31اجتماعي

گرد و خاک در سیستان و بلوچستان


از اواخر وقت چهارشنبه تا جمعه بر روی سواحل و دریا وزش باد شدید، گرد و خاک و مواج شدن دریا رخ می دهد.

- بر اساس اعلام هواشناسی، آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، تصاویر ماهواره ای و تحلیل داده های جوی، از وقوع وزش باد و پدیده گرد و خاک در سیستان و بلوچستان در ادامه این هفته حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا امیر مرادی در اطلاعیه ای به استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان از وجود ناپایداری در وضعیت هوای استان در روز های پیش رو خبر داده است.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته در نواحی مرکزی و برخی نواحی غربی استان وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و غبار رخ خواهد داد، روز پنجشنبه نیز این شرایط تشدید یافته و در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان وزش باد شدید و گرد و غبار انتظار می رود.

این اطلاعیه افزوده که در این مدت در نواحی شمالی استان وزش باد نسبتاً شدید شمال غربی پیش بینی می شود، رگبار باران بهاری و گاهی رعد و برق و تندباد در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط شمالی و مرکزی و در روزهای پنجشنبه و جمعه در اکثر نقاط استان پیش بینی می شود.

در ادامه اطلاعیه آمده است: از اواخر وقت چهارشنبه تا جمعه بر روی سواحل و دریا وزش باد شدید، گرد و خاک و مواج شدن دریا رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و خاک در سیستان و بلوچستان

گرد و خاک در سیستان و بلوچستان