مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 فروردین 1394 ساعت 11:052015-03-31سياسي

شرح «راهیان نور» در رسانه پرمخاطب اسپانیایی


زهیدا ممبرادو بسون، عضو اسپانیایی کاروان بین المللی راهیان نور که برای نخستین بار در اواخر اسفند ماه گذشته و به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس حضور یافت، مشاهدات خود از این سفر معنوی را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آنچه در ادامه می آید، برگردان مقاله خانم زهیدا ممبرادو بسون است که با عنوان ایران یاد شهدای خود در جنگ تحمیلی را گرامی می دارد در تاریخ 20 مارس (29 اسفند) در روزنامه ال موندو از پرتیراژترین و پرمخاطب ترین روزنامه های اسپانیایی به چاپ رسیده است: هرچند که ایران از چند ماه قبل در حال نبرد با داعش در عراق است؛ ولی 35 سال پیش، این همسایه عرب از زمین، دریا و آسمان، به جمهوری اسلامی حمله کرد و منجر به جنگی خونین شد که 8 سال به طول انجامید و نزدیک به یک میلیون نفر که اکثر آنها ایرانی بودند در آن کشته شدند.

ضربه ای که جنگ مذکور به جامعه ایران وارد کرد ویران گر بود و در ایران نسبت به کشته شدگان که آنها را شهید راه وطن و اسلام می دانند احترام گذاشته شده و یاد آنها را گرامی می دارند.

از زمان پایان جنگ، ایران هر ساله در این ایام چندین مراسم مذهبی در شهرهای مهم مرزی با عراق که متحمل بیش ترین حملات از سوی بغداد شدند، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرح «راهیان نور» در رسانه پرمخاطب اسپانیایی

شرح «راهیان نور» در رسانه پرمخاطب اسپانیایی