مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 فروردین 1394 ساعت 06:152015-03-31سياسي

امکان تفاهم برسرموضوعات اساسی وجود دارد


بعیدی نژاد عضو مذاکره کننده ایران در لوزان سوییس دوشنبه شب گفت که امکان تفاهم بر سر موضوعات اساسی در دور فعلی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، حمید بعیدی نژاد مدیرکل سیاسی وزارت امور خارجه ایران در هتل بوری واژ لوزان و در جمع خبرنگاران گفت که به ملاقات های بیشتری برای حصول توافق در لوزان سوییس نیاز است.

مدیرکل امور سیاسی و امنیت بین المللی وزارت امورخارجه و عضو تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در لوزان سوییس همچنین از تلاش و جدیت تمامی شرکت کنندگان در مذاکرات برای رسیدن به راه حل های موردنظر خبر داد.

وی تصریح کرد که مذاکرات تا ساعات پایانی دوشنبه ادامه خواهد داشت و ادامه مذاکرات نیز از صبح سه شنبه شروع خواهد شد و احتمال دارد هرلحظه با تحولی مواجه شود.

وی اظهارداشت: متن هایی به صورت مرتب بین هیات های مذاکره کننده مبادله و روی راه حل ها بحث می شود و درواقع جلسات ماراتن وار ادامه می یابد تا به توافق نهایی برسیم.

به گفته وی تمامی وزرای امورخارجه شرکت کننده در مذاکرات هسته ای ایران در لوزان حضور دارند و سرگیی لاوروف وزیرخارجه روسیه برای کاری که داشت حتما باید به روسیه می رفت و گفته است که هر زمان لازم باشد برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تفاهم برسرموضوعات اساسی وجود دارد

امکان تفاهم برسرموضوعات اساسی وجود دارد