مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 فروردین 1394 ساعت 23:202015-03-30بين الملل

ساختمان استانداری تکریت بدست نیروهای امنیتی عراق افتاد


ساختمان استانداری صلاح الدین در قلب شهر تکریت بدست نیروهای امنیتی و نظامی عراق افتاد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا وسیما (واحد مرکزی خبر ) از عراق، دفتر سخنگوی داوطلبان مردمی در بیانیه ای با اعلام این خبر اظهار داشت : بدنبال تصرف بیمارستان تکریت در عمق 3 کیلومتری مرکز این شهر، پیشروی ها ادامه یافت تا اینکه ساعتی پیش نیروهای امنیتی، ساختمان استانداری و دیگر ساختمانهای دولتی اطراف آن را از دست تروریست های داعش آزاد کردند و بر فراز این ساختمان ها ، پرچم عراق را به اهتزاز درآوردند .

همچنین منابع آگاه در فرماندهی کل قوای مسلح عراق خبر کشته شدن برخی ایرانی ها در بمباران نظامی هواپیماها در تکریت را تکذیب کرد .

همچنین وزارت کشور عراق اعلام کرد صبح سه شنبه (فردا) بزرگترین پرچم این کشور به طول 2000 متر مربع توسط پنج هزار نفر حمل حواهد شد و در فراز ساختمان وزارت کشور در بغداد به اهتزاز در خواهد آمد .

این پرچم بزرگ به منظور تقویت روحیه عراقی ها و نیز پیروزی های اخیرشان بر تروریست های داعش در استان صلاح الدین به اهتزار در خواهد آمد .

مرحله نهایی پاکسازی کامل استان صلاح الدین بویژه مرکز آن ، تکریت در 160 کیلومتری شمال بغداد از 4 روز پیش با دستور حیدرالعبادی نخست وزیر و فرماندهی کل قوای مسلح عراق آغاز شد که تا کنون پیشروی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان استانداری تکریت بدست نیروهای امنیتی عراق افتاد

ساختمان استانداری تکریت بدست نیروهای امنیتی عراق افتاد