مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 فروردین 1394 ساعت 20:202015-03-30اقتصادي

بساط قراردادهای موقت کار برچیده می شود؟


تحلیلگران بازار کار از مقوله «امنیت شغلی» به عنوان خط قرمز جامعه کارگری یاد می کنند که امروز به دغدغه طیف گسترده ای از جامعه کارگری و بدنه تولید مبدل شده است.

- تحلیلگران بازار کار از مقوله امنیت شغلی به عنوان خط قرمز جامعه کارگری یاد می کنند که امروز به دغدغه طیف گسترده ای از جامعه کارگری و بدنه تولید مبدل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اشتغال خبرگزاری دانشجو ، مقابله با قراردادهای موقت کار و ممنوع شدن کارفرمایان از بستن قراردادهای سفید امضا یکی از اقدامات قاطع وزارت کار دولت یازدهم به شمار می رود.

علی ربیعی به فاصله اندکی از پذیرش مسئولیت در وزارت کار درباره امضای هرگونه قرارداد سفید با کارگران هشدار داد و آن را جرم دانست.

اهمیت این موضوع تا به آنجا پیش رفت که وزارت کار تدوین دستورالعمل ساماندهی قراردادهای کار و تسویه حساب های سفید امضا را در دستور کار قرارداد و معاونت روابط کار خود را در جهت هدفمند کردن قوانین و مقررات حاکم بر قراردادهای منعقده کار مأمور کرد.

این تصمیم در راستای جلوگیری از سوء استفاده و رواج تسویه حساب های سفید امضا و کاهش اختلافات کارگری و کارفرمایی گرفته شد.

یکی از مهمترین بخش های قانون کار، تنظیم روابط کار و انعقاد قراردادهای کاری است که محل چالش و مناقشه میان کارفرمایان و کارگران طی دو دهه اخیر بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساط قراردادهای موقت کار برچیده می شود؟

بساط قراردادهای موقت کار برچیده می شود؟