مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 فروردین 1394 ساعت 19:202015-03-30اقتصادي

مجوز هیأت وزیران برای احداث آزاد راه سبزوار-نیشابور-مشهد


بر اساس مصوبه هیأت وزیران، وزارت راه و شهرسازی مجاز است برای اجرای آزادراه سبزوار-نیشابور-مشهد به طول حدود 223 کیلومتر نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت با شرکت احداث، - نگهداری و بهره برداری این آزادراه اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، بر اساس مصوبه هیأت وزیران، وزارت راه و شهرسازی مجاز است برای اجرای آزادراه سبزوار-نیشابور-مشهد به طول حدود 223 کیلومتر نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت با شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری این آزادراه اقدام کند.

متن مصوبه هیئت وزیران بدین شرح است: 1) وزارت راه و شهرسازی که از این پس "وزارت" نامیده می شود مجاز است برای اجرای قسمتی از آزادراه قم-تهران- مشهد حد فاصل سبزوار-نیشابور-مشهد به طول حدود 223 کیلومتر شامل طراحی، مطالعات، احداث آزادراه و تأسیسات جانبی خاص و نگهداری و بهره برداری از آن نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت با شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری آزاد راه سبزوار-نیشابور-مشهد که از این پس به اختصار "طرف مشارکت" نامیده می شود، با رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی اقدام نماید.

2) طرف مشارکت عهده دار تأمین منابع مالی کلیه هزینه های مورد نیاز احداث آزاد راه و تأسیسات جانبی خاص آن تا مرحله بهره برداری و تسویه حساب کامل هزینه ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز هیأت وزیران برای احداث آزاد راه سبزوار-نیشابور-مشهد

مجوز هیأت وزیران برای احداث آزاد راه سبزوار-نیشابور-مشهد