مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 فروردین 1394 ساعت 18:252015-03-30اقتصادي

گردشگران مقاصد جدید سفر تعریف کرده اند


معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تعریف شدن مقاصد جدید سفر توسط مردم و کاهش استفاده از مقاصد سنتی بین گردشگران نوروزی امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوود کشاورزیان با تاکید بر خالی بودن یک حلقه برای تعریف پکیج سفر شامل محصولات جدید گردشگری، اظهار کرد: باید با تعریف کردن این پکیج و ارائه ی آن به آژانس های مسافرتی، تعریف بهتری برای سفر مردم در تعطیلات داشته باشیم.

وی که در نشستی در حاشیه بازدید صبح امروز (دوشنبه، 10 فروردین) مسعود سلطانی فر، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، از مرکز کنترل راه های کشور سخن می گفت، گزارشی از عملکرد این مرکز ارائه کرد.

او در ارائه ی این گزارش با بیان این که مرکز کنترل راه های کشور با استفاده از تجهیزات مختلف، مسیرهای مواصلاتی و جاده ای سراسر کشور را می بیند، دوربین ثبت تخلفات سرعت، ترددشمار، دستگاه های کنترل وضعیت محورها از نظر تردد روزانه را از جمله تجهیزات این مرکز دانست و افزود: استفاده از تجهیزات (ITC) سیستم های حمل و نقل هوشمند از زمان آغاز به کار دولت یازدهم به طور جدی در دستور کار سازمان راهداری قرار گرفته است، هرچند برخی از تجهیزات حمل و نقل هوشمند در این مرکز وجود داشت اما از تابستان سال گذشته و با توجه به سیاست های جدیدی که اعمال شد، این سیستم ها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران مقاصد جدید سفر تعریف کرده اند

گردشگران مقاصد جدید سفر تعریف کرده اند