مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 فروردین 1394 ساعت 16:002015-03-30اقتصادي

خبر ربیعی از اولین سامانه ملی مشاغل ایران


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی اولین «سامانه ملی مشاغل ایران» در سال 94 با هدف معرفی مشاغل، مشاوره های شغلی و حرفه ایی و تدوین فرهنگ ملی مشاغل کشور و در جهت کمک به کارجویان، - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی اولین سامانه ملی مشاغل ایران در سال 94 با هدف معرفی مشاغل، مشاوره های شغلی و حرفه ایی و تدوین فرهنگ ملی مشاغل کشور و در جهت کمک به کارجویان، کارفرمایان، کارآفرینان و برنامه ریزان نظام اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اشتغال خبرگزاری دانشجو ، علی ربیعی در دیدار با کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بررسی عملکرد این وزارتخانه در سال گذشته افزود : با نگاهی به عملکرد سال گذشته وضعیت این وزارتخانه در ارایه خدمات به ویژه در حوزه رفاهی و بیمه ای از گذشته بهتر است .

وی تصریح کرد: بر اساس یک سنجش علمی انجام شده از منظر افکار عمومی امروز مردم معتقدند که این وزارتخانه با زندگی روزمره آنان در ارتباط است و رضایت نسبی از مجموعه خدمات وجود دارد.

ربیعی به دیگر اقدامات انجام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه های مختلف پرداخت و گفت : در حوزه بهزیستی شاهد تحولات خوبی بودیم ، در حوزه بیمه ها نیز 8 میلیون نفر بیمه شدند و ما توانستیم این کار بزرگ را با کمک شما به سرانجام برسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر ربیعی از اولین سامانه ملی مشاغل ایران

خبر ربیعی از اولین سامانه ملی مشاغل ایران