مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 فروردین 1394 ساعت 12:302015-03-30فناوري

راهکارهای امن برای خرید اینترنتی


پلیس فتا با اعلام راهکارهای امن برای خرید اینترنتی بدون دردسر، توصیه هایی را برای افزایش آگاهی کاربران در هنگام خرید اینترنتی ارائه کرد.

- بدون دردسر، توصیه هایی را برای افزایش آگاهی کاربران در هنگام خرید اینترنتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، با توجه به افزایش خریدهای اینترنتی در کشور، پلیس فتا نسبت به الزام کاربران برای افزایش آگاهی در مورد این نوع معامله و نیز جلوگیری از کلاهبرداریهای احتمالی هشدار داد.

از صحت نماد اعتماد الکترونیک مطمئن شویدمهمترین اصل در خریدهای اینترنتی، خرید از فروشگاههای دارای نماد اعتماد الکترونیک است و برای صحت نماد این فروشگاهها با کلیک بر روی نماد اعتماد الکترونیک در صفحه فروشگاه اینترنتی صفحه ای برای شما باز می شود که مشخصات فروشگاه اینترنتی و تاریخ اعتبار آن درج شده است.

با وارد کردن آدرس در آدرس بار مطمئن شوید سایت فیشینگ نیستاگر بر روی نشان نماد اعتماد الکترونیک کلیک کنید به سایتی با آدرس http://www.

enamad.

ir وارد می شوید، همچنین با کلیک بر روی صفحه نیز می توان از عکس نبودن اطلاعات نمایش داده شده فروشگاه اینترنتی دارای مجوز مطمئن شد؛ در این خصوص آدرس سایت نمایش داده شده در پروفایل نماد با آدرس فروشگاه اینترنتی باید یکی بوده و هیچ تفاوتی نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای امن برای خرید اینترنتی

راهکارهای امن برای خرید اینترنتی