مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 فروردین 1394 ساعت 08:002015-03-30حوادث

اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر مهمترین دستاورد سال 93 بود


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در حوزه پاکسازی نقاط آلوده اقدامات خوبی در سال گذشته اجرا کرد و براساس تاکیدات فرمانده ناجا این موضوع و پاکسازی نقاط آلوده از خرده فروشان مواد مخدر و معتادین اولویت اول این پلیس در سال 94 است.

- سرهنگ محمد بخشنده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو "، در خصوص مهمترین اقدام پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال 93 و اولویت های این پلیس در سال 94 گفت: ما در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر کار خود را در قالب پاکسازی نقاط آلوده به صورت طرح های اجرا شده به نحو مطلوبی انجام دادیم که خوشبختانه موجبات رضایتمندی شهروندان را نیز فراهم کرد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور نیز مهمترین اقدام خود را در راستای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر انجام داد.

وی افزود: این اقدام مورد تاکید وزیر کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر است که خوشبختانه گام های خوبی در این حوزه برداشته شد.

سرهنگ بخشنده خاطر نشان کرد: همچنین سردار اشتری فرمانده ناجا نیز تاکیدشان بر روی پاکسازی نقاط آلوده از وجود خرده فروشان مواد مخدر و معتادین بود که اولویت سال آینده پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر مهمترین دستاورد سال 93 بود

اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر مهمترین دستاورد سال 93 بود