مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 فروردین 1394 ساعت 01:452015-03-29بين الملل

استاد دانشگاه : ایران به دنبال لغو همه تحریم هاست


استاد دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه گفت: ایران در مذاکران هسته ای به دنبال لغو هر گونه تحریمی است که علیه کشورمان وضع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما( واحد مرکزی خبر ) ، درحالیکه مذاکرات هسته ای در لوزان سوییس روزهای پر فراز و نشیب خود را می گذراند برخی معتقدند ایران و 1+5 به دقیقه 90 و شاید هم وقت اضافه کاری رسیده اند.

هر دو طرف اعلام می کنند که به دنبال رسیدن به بهترین فرمولاسیون هستند .

خبرهای ضدو نقیضی مبنی بر دستیابی به توافق از ساعتی پیش در برخی از رسانه ها منتشر شده که البته دیپلمات های ایرانی هیچ یک از آنها را تایید نکرده اند.

سید محمدکاظم سجادپور در برنامه گفتگوی وی‍ژه خبری یکشنبه شب شبکه دو سیما با بررسی آخرین تحولات و شرایط مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 به تشریح تحریم هایی که بر ضد ایران وضع شده است پرداخت و گفت: تحریم ها به طور کلی با این نیت وضع شده اند که از ظرفیت رشد کشور ما جلوگیری کنند.

این استاد دانشگاه و دیپلمات وزارت امور خارجه افزود: با توجه به این فلسفه، ایران خواهان لغو هرگونه تحریمی است که ظرفیت کشور را برای پیشرفت محدود می کند.

وی گفت: اگر چه مبنای مذاکرات ،تحریم هایی است که در سازمان ملل علیه کشورمان وضع شده اند اما همزمان در این مذاکرات بر سر لغو تحریم های اتحادیه اروپا و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه : ایران به دنبال لغو همه تحریم هاست

استاد دانشگاه : ایران به دنبال لغو همه تحریم هاست