مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 فروردین 1394 ساعت 00:002015-03-29دانش

نیم نگاهی به مناظرات برگزار شده در دانشگاه های مشهد


دانشگاه های مشهد در سالی که گذشت برنامه های سیاسی، علمی و فرهنگی زیادی را برگزار کردند که در این بین، مناظرات دانشجویی و مناظرات سیاسی با استقبال دانشجویان و حواشی همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، دانشگاه های مشهد در سالی که گذشت برنامه های سیاسی، علمی، فرهنگی و .

زیادی را برگزار کردند که در این بین مناظرات دانشجویی و مناظرات سیاسی با استقبال دانشجویان و حواشی همراه بود.

در این گزارش کوتاه سعی شده اهم آنچه در سال 93 در مناطرات دانشجویی و مناظرات سیاسی دانشگاه های مشهد اتفاق افتاده به مختصر پرداخته شود.

مناظره زیباکلام و نوبری و جاوید اوغلو در دانشگاه فردوسی مشهد" مناظره حق مسلم با حضور صادق زیبا کلام، عضو هیئت علمی علوم سیاسی دانشگاه تهران به همراه جاوید قربانی اوغلو، مدیر کل سابق وزارت علوم خارجه و ناصر نوبری، سفیر سابق ایران در شوروی 20 فروردین ماه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

قنبری: اگر توافق نبود ایران از صفحه روزگار محو می شد!/ رسایی: توافق نامه ژنو مورد توافق مردم نیست" مناظره راهی که برگشتیم 13 اردیبهشت ماه با حضور حجت الاسلام رسایی و داریوش قنبری به ترتیب، نماینده فعلی و اصلاح طلب دوره ششم مجلس توسط بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیم نگاهی به مناظرات برگزار شده در دانشگاه های مشهد

نیم نگاهی به مناظرات برگزار شده در دانشگاه های مشهد