مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 فروردین 1394 ساعت 19:352015-03-29اقتصادي

امسال در مسیر رونق پیش خواهیم رفت


رییس جمهوری عصر یکشنبه در جریان سفر به جزیره قشم، پس از افتتاح بیمارستان 150 تختخوابی این جزیره و شرکت در جلسه روسای هیات امنای مناطق آزاد کشور، - بر اساس این گزارش رییس جمهوری امروز در نشست روسای هیات امنای مناطق آزاد سراسر کشور با بیان این که مناطق آزاد می تواند به الگویی برای توسعه کشور در بخش های مختلف تبدیل شوند، گفت: بهره گیری از فناوری های جدید، جذب سرمایه و صادرات از اولویت های مناطق آزاد است و حرکت و برنامه ریزی در این راستا ضروری است.

روحانی اظهارداشت : شرایط ایران روز به روز در حال بهتر شدن است.

تردیدی ندارم که کشور امسال به سمت رونق اقتصادی پیش خواهد رفت و همه باید تلاش کنیم که اقتصاد کشور به رونق و شکوفایی بیش از پیش برسد.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: امروز اقتصاد کشور از دوره رکود خارج شده و تا رسیدن به رونق مطلوب هم به زمان نیاز دارد و در این مسیر باید تحرک و شتاب بیشتری ایجاد شود.

روحانی با یادآوری این که امسال می توان تولید را تقویت کرده و سرمایه را جذب کرد، تصریح کرد: برای این که به رونق برسیم باید تسهیلات لازم فراهم شده و شرایط کسب و کار بهبود یابد.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی است که می توان انواع سرمایه های داخلی و خارجی را جذب کرد و مناطق آزاد با توجه به فرصت و شرایط ویژه ای که دارند می توانند نقش بسزایی در جذب س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال در مسیر رونق پیش خواهیم رفت

امسال در مسیر رونق پیش خواهیم رفت