مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 فروردین 1394 ساعت 18:452015-03-29اقتصادي

نظارت بر واحد های تعویض روغن در سطح شهر تهران


اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران به همراه بازرسان اتاق اصناف امروز بر نحوه فعالیت واحدهای تعویض روغن در سطح شهر نظارت کردند .

رییس شعبه 14 تعزیرات حکومتی شهر تهران در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: در بازدید امروز از چندین مغازه فروش روغن موتور و تعویض روغن ، درج نکردن قیمت ها و صادر نکردن صورت حساب از عمده ترین تخلفاتی بودکه مشاهد شد .

ناصر مدیحی افزود : در برخی از واحد های فروش ، روغن های موتور به صورت فله عرضه می شد که آنها هیچگونه مجوزی در این زمینه نداشتند به همین دلیل آنها را در دست بررسی قرار دادیم تا کارشناسان در مورد آن نظر بدهند که اگر تخلفشان محرز شود با آنها برخورد قانونی صورت گیرد .

وی به مردم توصیه کرد حتی المقدور به تعویض روغنی هایی که مورد وثوق هستند مراجعه کنند و از روغن موتورهای دربسته استفاده کنند زیرا مشخص نیست که روغن های فله مربوط به کدام شرکت است .

مدیحی افزود : روغن موتورهایی که در ظروف فروخته می شود، هم نشان دارد و هم تاریخ تولید و هم قیمت برای مصرف کننده بر روی آن درج شده است .

وی از شهروندان خواست حتما از تعویض روغنی ها فاکتور درخواست کنند زیرا اگر روغن موتور تقلبی باشد می توانند بعدا به همان فاکتور که قابلیت بررسی دارد، استناد کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر واحد های تعویض روغن در سطح شهر تهران

نظارت بر واحد های تعویض روغن در سطح شهر تهران