مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 فروردین 1394 ساعت 11:502015-03-29سياسي

شرکت در جلسه سالانه مدیران عامل مناطق آزاد کشور و بازدید از طرح های عمرانی جزیره قشم


رییس جمهوری، شرکت در جلسه سالانه مدیران عامل مناطق آزاد کشور و بررسی و تصویب برنامه های این مناطق در سال 94 بر مبنای اقتصاد مقاومتی و تحقق رونق و اشتغال، - جذب سرمایه خارجی، توسعه صادرات و انتقال تکنولوژی در مناطق آزاد را از مهم ترین اهداف سفر خود به جزیره قشم عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو رییس جمهوری، شرکت در جلسه سالانه مدیران عامل مناطق آزاد کشور و بررسی و تصویب برنامه های این مناطق در سال 94 بر مبنای اقتصاد مقاومتی و تحقق رونق و اشتغال، جذب سرمایه خارجی، توسعه صادرات و انتقال تکنولوژی در مناطق آزاد را از مهم ترین اهداف سفر خود به جزیره قشم عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه و در حاشیه بازدید از شرکت تولید همزمان آب و برق مپنا در جزیره قشم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در این نشست قرار است برنامه های سال 94 در مناطق آزاد بر مبنای اقتصاد مقاومتی و شرایط و فضای مناسب برای فعالیت و رونق اقتصادی که کشورمان گام به گام به آن نزدیک می شود، بررسی و نهایی شوند.

رییس جمهوری بازدید از چندین پروژه را از دیگر برنامه های این سفر دانست و با اشاره به اهمیت فعالیت شرکت تولید همزمان آب و برق در جزیره قشم گفت: این شرکت مرکزی است که به طور همزمان به تولید برق و آب شیرین می پردازد و فرآیندی که طی آن آب دریا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در جلسه سالانه مدیران عامل مناطق آزاد کشور و بازدید از طرح های عمرانی جزیره قشم

شرکت در جلسه سالانه مدیران عامل مناطق آزاد کشور و بازدید از طرح های عمرانی جزیره قشم