مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 فروردین 1394 ساعت 09:052015-03-29اقتصادي

تشریح دستاوردهای صنعت آب و برق در سال 93


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو با تشریح دستاوردهای صنعت آب و برق در سال گذشته، گفت: این صنعت در سال 93 سال پرکاری را پشت سر گذاشت.

علیرضا دائمی در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، اظهار داشت: گذشته از تابستانی گرم و سخت و پاییز و زمستانی معتدل و کم بارش که به همت مجموعه دست اندرکاران صنعت آب و برق، خدمات موردنیاز مشترکان در سطح قابل قبولی تامین و عرضه شد، اجرای طرح های مهم و موثری که برخی از آنها برای نخستین بار به اجرا درآمد، دستاوردهای مطلوبی را برای وزارت نیرو به ارمغان آورد که مدیریت تقاضا در استفاده از منابع آب زیرزمینی، از آن جمله است.

وی افزود: ازجمله اقدام ها در این باره، می توان به تدوین و آن گاه تصویب برنامه تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در شورای عالی آب با هدف جلوگیری از برداشت های غیرمجاز از آب سفره های زیرزمینی، پیش بینی اعتبار در بودجه سال 94 برای اجرای برنامه تجهیز نقاط تحویل آب به وسایل اندازه گیری حجمی و نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه های کشاورزی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون 40 هزار دستگاه کنتور هوشمند و پنج هزار دستگاه کنتور حجمی بر روی چاه های کشاورزی نصب شده است و افزون بر آن، حدود 180 هزار حلقه چاه نیز برق دار شده اند، گفت: در سال 93، افزون بر کسب مجوز از شورای اقتصاد، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح دستاوردهای صنعت آب و برق در سال 93

تشریح دستاوردهای صنعت آب و برق در سال 93