مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 فروردین 1394 ساعت 07:052015-03-29سياسي

از خبرپراکنی دروغ رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب تا سبک خاص خوش آمدگویی به عارف


از حواشی برنامه عارف در دانشگاه شیراز، سخنرانی علی هوایی، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز به عنوان نماینده دانشجویان منتقد و سبک خاص خوش آمد گویی وی به عارف بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از شیراز،" 18 اردیبهشت ماه خبری در رسانه ها منتشر شد که محمدرضا عارف، رییس بنیاد امید ایرانیان به منظور افتتاح دفتر بنیاد امید ایرانیان به شیراز سفر می کند.

بنا بر اظهارات یکی از نزدیکان عارف، وی در حاشیه این سفر در دانشگاه شیراز، در جمع دانشجویان این دانشگاه سخنرانی خواهد کرد.

این آغازی بود بر شروع یک حاشیه دیگر برای دانشگاه ها و دانشجویان شیرازی.

دانشجویانی که چند روز قبل حضور یونسی را در شهر شیراز تجربه کرده بودند و وی با اظهارات شاز خود از شیر و خورشید صحبت کرد تا یهودیان و .

توزیع پوستر سران فتنه در دانشگاه شیراز به بهانه حضور عارف و توفیقی" با قطعی شدن خبر حضور محمدرضا عارف و جعفر توفیقی در دانشگاه شیراز، برخی از حامیان نشان دار فتنه در این دانشگاه اقدام به تهیه پوستر هایی در حمایت از سران فتنه کرده اند.

اما نکته قابل تامل در این خصوص، محل چاپ این پوسترهاست با این توضیح که برخی از چهره های یاد شده از امکانات و چاپخانه خود دانشگاه شیراز اقدام به چاپ این پوسترها کرده اند و هیچ ممانعت و برخوردی از سوی مسئولان دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خبرپراکنی دروغ رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب تا سبک خاص خوش آمدگویی به عارف

از خبرپراکنی دروغ رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب تا سبک خاص خوش آمدگویی به عارف