مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 فروردین 1394 ساعت 18:252015-03-28سياسي

بازدید بیش از 67 هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان قوچان


67 هزار زائر در هفت روز نخست طرح آرامش بهاری از بقاع متبرکه قوچان بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما (واحد مرکزی خبر)، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه قوچان امروز با تأکید بر اینکه اعتقادات ویژه مردم موجب افزایش حضور آنان در سطح بقاع متبرکه شده است افزود: طی این مدت همچنین بیش از دو هزار نفر در امام زادگان این شهرستان اسکان یافتند.

حجت الاسلام حسین نیساری با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در امام زادگان ابراهیم و جلیل (ع) این شهرستان گفت: لحظه تحویل سال به علت تقارن با ایام فاطمیه، خطبه فدکیه در سطح بقاع متبرکه قرائت شد که بیش از دو هزار نفر در هنگام آغاز سال جدید در رواق ها و تربت خانه امام زاده سلطان ابراهیم (ع) قرار داشتند.

او با بیان اینکه نمایشگاهی دائمی با عنوان خیمه های معرفت در محل امام زاده سلطان ابراهیم (ع) برای نخستین بار برپا شده است گفت: این نمایشگاه شامل پنج غرفه ولایت، مشاوره و پاسخ گویی به مسائل شرعی، عفاف و حجاب، کودک و نوجوان و یاوران نماز است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه قوچان با بیان اینکه همه ساله در ایام نوروزی خیران و واقفان وقف های مناسبی را در زمینه های مختلف به ثبت می رسانند گفت: تاکنون سه وقف با کمک روحانیون مستقر در محل امام زادگان این شهرستان به ثبت رسیده که دو موقوفه شامل باغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بیش از 67 هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان قوچان

بازدید بیش از 67 هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان قوچان