مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 فروردین 1394 ساعت 12:102015-03-28حوادث

13 کشته و مجروح در واژگونی اتوبوس


به دنبال خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس، این خودرو در محدوده گرمسار از مسیر خارج شده و متأسفانه دو نفر فوت کرده و یازده نفر مجروح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجام جم، سرهنگ محمدحسین حمیدی رییس پلیس راه راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور اظهار داشت: در حال حاضر شرایط جوی آرامی حکمفرماست و مورد ترافیکی خاصی نیز در محورهای مواصلاتی کشور نداشته ایم.

رییس پلیس راه راهور ناجا، در مورد عمده تصادفات روزهای اخیر تصریح کرد: عمده آسیب ها در سیستم حمل و نقل عمومی کشور بود که در یک مورد یک شرکت حمل و نقل عمومی در استان اصفهان به دنبال حادثه به وجود آمده تعطیل شد و مورد دیگر تصادف امروز صبح یک دستگاه اتوبوس بود.

سرهنگ حمیدی ادامه داد: در ساعات اولیه صبح یک دستگاه اتوبوس که از مسیر نیشابور به سمت کرج حرکت می کرد در محدوده گرمسار به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده از مسیر منحرف می شود و بلافاصله به دنبال تغییر مسیر راننده متوجه شده و در صدد کنترل خودرو بر می آید که در نهایت اتوبوس به بغل می خوابد.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: متأسفانه به دنبال این حادثه دو نفر از هموطنان جان باخته و حدود 11 نفر دیگر مصدوم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 کشته و مجروح در واژگونی اتوبوس

13 کشته و مجروح در واژگونی اتوبوس