مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 فروردین 1394 ساعت 09:452015-03-28ورزشي

آغاز تمرینات ملی پوشان تکواندو


دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو در سال جدید با 15 هوگوپوش از صبح امروز در مرکز جهانی تکواندو آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان که پس از بازگشت از تورنمنت بین المللی هلند به استراحت پرداختند از صبح امروز تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو آغاز کردند.

هوگوپوشان شایسته کشورمان که مهیای شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان می شوند با 15 تکواندوکار و زیر نظر بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری خواهند کرد.

محمد کاظمی، آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی، مهرداد نورمحمدی، فرزاد عبدالهی، مسعود حجی زواره، سیدمحمد رفیعی، مهدی خدابخشی، امید عمیدی، سجاد مردانی و مرتضی شیری تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی هستند.

ترکیب تیم ملی تکواندوی مردان ایران که برای شرکت در مسابقات جهانی تاکنون در شش وزن مشخص شده است و نفرات اعزامی در 2 وزن 68- و 74- کیلوگرم هنوز معرفی نشده اند.

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران در خصوص اعلام اسامی این تکواندوکاران به سایت فدراسیون گفت: ما از امروز تمرینات خود را در خانه تکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تمرینات ملی پوشان تکواندو

آغاز تمرینات ملی پوشان تکواندو