مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 فروردین 1394 ساعت 08:302015-03-28اقتصادي

برج میلاد امشب خاموش می شود


معاون آموزش و بهینه سازی مصرف انرژی سازمان بهره وری انرژی ایران از هموطنان خواست، با خاموش کردن شماری از وسایل روشنایی به مدت یک ساعت به بهبود مصرف انرژی و حفظ محیط زیست کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، معاون آموزش و بهینه سازی مصرف انرژی سازمان بهره وری انرژی ایران با دعوت برای مشارکت در حرکت جهانی ساعت زمین از هموطنان خواست، شنبه شب (هشتم فرودین) با خاموش کردن شماری از وسایل روشنایی به مدت یک ساعت به بهبود مصرف انرژی و حفظ محیط زیست کمک کنند.

امیر دودابی نژاد اظهار داشت: ساکنان کشورهای جهان نیز فردا شب شماری از چراغ ها و وسایل روشنایی را به مدت یک ساعت خاموش می کنند تا از بهبود مصرف انرژی و حفظ محیط زیست حمایت کنند.

وی تاکید کرد: اگر 30 میلیون مشترک برق، هرکدام، تنها معادل یک لامپ یکصد واتی از مصارف روشنایی خود را بین ساعت 20:30 تا 21:30 در روز هشتم فروردین ماه خاموش کنند، این اقدام موجب صرفه جویی سه هزار مگاواتی مصرف انرژی می شود.

دودابی نژاد افزود: هدف اصلی اقدام یاد شده، افزایش حساسیت مردم نسبت به حفظ محیط زیست و توجه به بهره وری انرژی است.

شروع ساعت زمین از استرالیا وی خاطرنشان ساخت: از سال 2007 حرکتی با نام ساعت زمین به منظور ایجاد حساسیت بین مردم جهان برای حفظ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج میلاد امشب خاموش می شود

برج میلاد امشب خاموش می شود