مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 فروردین 1394 ساعت 16:452015-03-27فرهنگي

فیلم: اجرای شهرام ناظری در پاریس را بشنوید


یک ویدئوی تماشایی از طبیعت را در بهار تماشا می کنید و در آخر نوای شنیدنی علیرضا قربانی را خواهید شنید؛ ویدئویی بسیار دیدنی از اجرای استاد شهرام ناظری و گروه مولانا در پاریس تماشا می کنید.

- هفتمین روز فروردین فرارسید و در نخستین جمعه سال هزار و سیصد و نود و چهار آفتاب از میانه آسمان گذر کرد تا آهسته آهسته تعطیلات گروهی از مردم پایان یابد و بسیاری از مردم از فردا، کسب روزی حلال را در سال نو آغاز نمایند اما برای بخش وسیعی از مردم، همچنان تعطیلات استمرار دارد و تا غروب جمعه آینده، دید و بازدیدها و سفرها و سنت های نوروزی پابرجاست.

به رسم هر روز، با حکایتی از گلستان سعدی آغاز می کنیم؛ یکی را از ملوک مدّت عمر سپری شد قایم مقامی نداشت وصیت کرد که بامدادان نخستین کسی که از در شهر اندر آید تاج شاهی بر سر وی نهند و تفویض مملکت بدو کنند.

اتفاقاً اول کسی که در آمد گدایی بود همه عمر لقمه اندوخته و رقعه دوخته ارکان دولت و اعیان حضرت وصیت ملک به جای آوردند و تسلیم مفاتیح قلاع و خزاین بدو کردند و مدّتی ملک راند تا بعضی امرای دولت گردن از طاعت او بپیچانیدند و ملوک از هر طرف به منازعت خاستن گرفتند و به مقاومت لشکر آراستن فی الجمله سپاه و رعیت به هم بر آمدند و برخی طرف بلاد از قبض تصرف او رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم: اجرای شهرام ناظری در پاریس را بشنوید

فیلم: اجرای شهرام ناظری در پاریس را بشنوید