مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 فروردین 1394 ساعت 14:452015-03-27سياسي

آغاز همکاری هسته ای ایران با غرب پس از امضای توافق هسته ای


در سایه این مذاکرات نه تنها برنامه هسته ای ایران رسما پذیرفته خواهد شد بلکه کشورهای غربی اقدام به همکاری های هسته ای با ایران هم خواهند کرد.

- دیپلماسی تمام قد ایران برای رسیدن به توافق هسته ای با 1+5 کلید خورده است.

وزیر امور خارجه دولت یازدهم در لوزان با همراهی عالی رتبه ترین مقام های سیاسی و فنی ایران سومین روز از مذاکرات هسته ای با شش کشور مقابل خود را پیش می برد.

همزمان رییس دولت یازدهم از تهران هم در دیپلماسی تلفنی و هم با نامه نگاری به روسای کشورهای حاضر در مذاکرات هسته ای با ایران از عزم تهران برای به نتیجه رسیدن مذاکرات سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در این نامه، رییس جمهور کشورمان مواضع ایران در خصوص مسائل هسته ای را مطرح و آخرین وضعیت مذاکرات را تبیین کرد.

علاوه بر این در شرایطی که گفته می شود وزرای امور خارجه شش کشور در یک یا دو روز آینده راهی لوزان خواهند شد ، حسن روحانی روز گذشته مکالمه های تلفنی هم با روسای جمهور چین، روسیه، فرانسه و نخست وزیر انگلستان در خصوص مذاکرات هسته ای داشت.

تیم مذاکره کننده ایران شامگاه چهارشنبه در قالب نخستین مذاکرات هسته ای میان ایران و 1+5 وارد سوییس شد و ساعاتی پس از ورود به لوزان نخستین دیدار میان تیم های مذاکره کننده ایران و امریکا در سطح معاونان آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری هسته ای ایران با غرب پس از امضای توافق هسته ای

آغاز همکاری هسته ای ایران با غرب پس از امضای توافق هسته ای