مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 فروردین 1394 ساعت 09:552015-03-27ورزشي

انتقام برزیل از فرانسه در خانه خروس ها


تیم ملی فوتبال برزیل در ادامه نتایج خوب خود بعد از جام جهانی این بار فرانسه را در خانه این تیم شکست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جذاب ترین دیدار دوستانه ملی فوتبال دو تیم قدرتمند برزیل و فرانسه به مصاف هم رفتند.

سلسائو که بعد از ناکامی در جام جهانی2014 در هیچ بازی شکست نخورده برابر فرانسه ای به میدان رفت که به عنوان میزبان یورو 2016 خودش را برای حضور قدرتمند دراین مسابقات آماده می کند.

با توجه به حساسیت همیشگی دیدارهای فرانسه و برزیل دشان و دونگا سرمربیان این دو تیم که در فینال جام جهانی 1998 در میدان برابر یکدیگر قرار گرفته بودند، از نفرات اصلی خود در این بازی استفاده کردند.

رافائل واران مدافع رئال مادرید در دقیقه 21 روی ضربه کرنر موفق شد برای فرانسه گلزنی کند و این تیم را یک بر صفر پیش بیندازد اما در دقیقه 40 روی همکاری بازیکنان برزیل اسکار موفق شد توپ را وارد دروازه فرانسه کند تا به این ترتیب نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در دقیقه 57 بازی نیمار که این روزها در تیم بارسلونا هم شرایط خوبی دارد با ضربه ای دقیق دروازه فرانسه را باز کرد تا برزیل در خانه این تیم دو بر یک پیش بیفتد.

بعد از این گل بازیکنان فرانسه به ویژه کریم بنزما چند موقعیت را برای زدن گل تساوی از دست دادند تا اینکه لوییز گوستاوو روی کرنر ارسالی سومین گل را برای تیم میهمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام برزیل از فرانسه در خانه خروس ها

انتقام برزیل از فرانسه در خانه خروس ها