مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 فروردین 1394 ساعت 08:202015-03-27بين الملل

سقوط ایرباس با تصمیم کمک خلبان به خودکشی


قبل از این که جعبه سیاه هواپیمای ایرباس آ-320 جرمن وینگز پیدا شود و مهمترین و قابل استنادترین اطلاعات استخراج شوند، چند روزی از طرف کارشناسان و مقامات، - کارشناسان با توجه اطلاعات بدست آمده از جعبه سیاه و شرایط موجود و کنار هم چیدن قطعات مختلف پازل این سانحه اعلام کرده اند که در اواسط مسیر و هنگام پرواز در مرحله کروز (پرواز بدون تغییر ارتفاع و تقریبا مستقیم در ارتفاع 38هزار پایی معادل 11500 متری از سطح زمین)، خلبان اول از کابین خارج شده و کنترل هواپیما را به کمک خلبان می سپارد.

اطلاعات بدست آمده از جعبه سیاه نیز نشان می دهد که آخرین ارتباط بین خلبان و کمکش نیز همین موضوع بوده و پس از آن گفت و گویی از آنها ثبت نشده است.

با این که علت خروج خلبان هنوز به وضوح مشخص نیست، ولی گفته می شود بیشترین احتمال نیاز خلبان برای رفتن به دست شویی بوده است.

به هر حال شواهد نشان می دهد که پس از خروج خلبان از کابین، کمک خلبان در کابین را قفل کرده و به صورت دستی دستورکاهش ارتفاع هواپیما را اجرا می کند.

خلبان که خارج از کابین (احتمالا در دست شویی) متوجه این امر می شود، به سرعت خود را به در کابین رسانده و تقاضا می کند تا کمکش ارتفاع را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط ایرباس با تصمیم کمک خلبان به خودکشی

سقوط ایرباس با تصمیم کمک خلبان به خودکشی